Sim

Sim
Blondes have more fun.
Gentlemen prefer blondes.
If I have only one life to live, why not live it as a blonde?

'bout me

Fotografia mea
She's tough. She tries to hide it. She's difficult. But if you make the effort, she's worth it. She's worth the effort

marți, 5 ianuarie 2010

No letters...


Mi-e dor de scrisori ! mi-e dor să le scriu, mi-e dor să cumpăr timbre, mi-e dor să le trimit. Sau să aştept nerăbdătoare răspunsul. Cu Amalia vorbeam bineînţeles, şi ţin minte că ne plângeam mereu că de-am avea telefon, n-ar fi nevoie să facem atâtea *eforturi* Ce n-aş da acum, să ne mai găsim timp să scriem scrisori !
Ştiţi ceva ? Schimb telefon Sony Ericsson W810i pe timp, plic şi timbru !
e cineva interesat?

oricine?


Simone

3 comentarii:

  1. iti dau plic si timbru/ timpul meu e pretios

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e neaparata nevoie de acest schimb...toata lumea are timp pentru a asterne pe o foaie macar 3-4 randuri. Numai ca acum lumea ne-ar considera demodati. Iar noi ne luam dupa lume. E atat de urat ca nu mai putem sa simtim emotia asteptarii unei scrisori. Acum vorbesti imediat cu persoana draga. Atunci stateai cu sufletul la gura. Uneori, timpurile trecute sunt atat de frumoase...

    RăspundețiȘtergere